poniedziałek, 2 września 2013

Koniaków


Koniaków i słynne koniakowskie koronki! Pocztówka zakupiona podczas etnologicznych badań na terenie Żywiecczyzny i okolic. Tak się tam akurat znalazłam, gdyż studiuję etnologię i antropologię kulturową :) Wymyśliłam, że pocztówka z koronkami będzie dla mnie dużo lepszą i z pewnością tańszą pamiątką niż same koronki czy modne tam stringi robione na szydełku przez miejscowe babcie :) Może kolejnym razem zaszaleję trochę bardziej, bo mam nadzieję, że jeszcze tam powrócę, choćby jako turystka :) A tak po za tym to przypomniało mi się, że przecież panie z Koniakowa pobiły na tych wakacjach rekord guinnessa za zrobienie Największej Koronki Koniakowskiej Świata. Serdeczne gratulacje! A TU znajduje się link do relacji z owego wydarzenia.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz