piątek, 26 czerwca 2015

Szczecinek

Nowe budownictwo
Pocztówka z 1968 roku



Podpis pocztówki mnie po prostu urzekł - "Nowe budownictwo" i pani w szpilkach też się super komponuje. Postanowiłam jakoś znaleźć owe miejsce mimo tego, iż na odwrocie oprócz nostalgicznego napisu nie znała się nazwa ulicy ani żadne konkretne dane, które pomogły by mi zlokalizować ten spot. Zrobiłam sobie mini wycieczkę na stronie Map Google. Niestety nie znalazłam tego konkretnego bloku. Jednak mam kilka screenów super bloków w Szczecinku. Mała miejscowość a ma ich sporo :) Bloki (chyba) są wszędzie :)









Szkoda że dzisiaj nie robi się pocztówek z blokami albo z jakimiś osiedlami :) a może są jakieś a ja nic o tym nie wiem... 


 

1 komentarz:

  1. Super pocztówka! Lubię oglądać bloki z wielkiej płyty:) Mam współczesną pocztówkę za Szczecinka i tam już nie ma żadnego bloku :-(

    OdpowiedzUsuń