niedziela, 11 stycznia 2015

Liebster

Cześć :) Ostatnio takie coś szaleje w internetach :)
 
 Z okazji tego iż zostałam nominowana postaram się w tym poście odpowiedzieć na zadane mi pytania :)
 
Poniżej pytania od Lenki z http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/
 
1. Jakie masz noworoczne postanowienie?
 Postanowiłam nic sobie nie postanawiać.
 
2. Jakie jest twoje marzenie? 
Pogłaskać słonia.
 
3. Wymień 3 swoje zalety.
 Dokładność, nie spóźniam się i umiem ugotować rosół
 
4. Co poprawia Ci humor? 
Koty w Internecie i drzemki.
 
5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/ chciałbyś zwiedzić? 
Na ten moment - Grecja
 
6. Co musi przedstawiać pocztówka, aby Ci się spodobała? 
Uwialbiam takie stare, obdrapane, wyblakłe pocztówki i generalnie może być na nich cokolwiek :D
 
7. Jaka jest twoja definicja miłości? 
Stopienie horyzontów.
 
8. Twój ulubiony film animowany? 
Rejected - Dona Hertzfeldta
 
9. Co wisi u Ciebie na ścianie nad łóżkiem ?
Dwie długie półki z książkami i milionem pierdół.
10. Czy skoczył/a byś na bungee? 
 Nie. Posikałabym się ze strachu.
 
11. Wolisz koty czy psy?
Chyba bardziej koty, ale tylko te w Internecie xD
 
 
 
A teraz pytania od Kiki z http://kiikaaxo.blogspot.com/
 
1. Z jakiego miasta/ regionu pochodzisz?
Okolice Bolesławca.

2. Jak zostałałaś bloggerem?
A jakoś tak próbowałam ogarnąć pocztówki i tak wyszło.

3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z postcrossingiem?
Koleżanka mi poleciła tą stronę.

4. Najładniejsza pocztówka jaką otrzymałam/em to... 
Nie mam takiej najulubieńszej. Przynajmniej do tej pory.

5. Co najbardziej lubisz w postcrossingu? 
Pisać do ludzi i wybierać im kartki.

6. Co Cię inspiruje?
(Wszelkiego rodzaju inspirujące zdjęcia, cytaty, itp mile widziane)
Sen. Czasami po obudzeniu nie wiadomo skąd w mojej głowie znajdują się niesamowite pomysły :)  
 
7. Poleć jeden blog, na który regularnie zaglądasz.
Pocztówkowe staram się ogarniać co jakiś czas ale co chwile zaglądam tu http://homesthetics.net/ chociaż nie wiem do końca czy to blog jest ^^

8. Piosenka, która  w ostatnim czasie zawładnęła Twoim umysłem.
Shira Choir Sings New Song At Bar Mitzvah  
Aż ustawiłam na dzwonek tak mi się spodobała :D
Igne igne lojo dong! Cokolwiek by to nie znaczyło :D
 
9. Czy wierzysz w przesądy/horoskopy/przeznaczenie? 
Nie, oprócz tych z gazety Metro :D

10. Czy masz jakieś hobby poza postcrossingiem? 
Zaczęłam szyć.  

11. Przypadkowy fakt z Twojego życia. 
 Ostanio zasnełam przy ubieraniu skarpetek.

 
 
 A TERAZ PYTANIA (NOMINUJE WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ BYĆ NOMINOWANI):

1. O której wstajesz w weekend?
2. Jaka jest Twoja ulubiona para skarpetek?
3. Gdzie chciałbyś/chciała się teraz znaleźć gdyby istniała teleportacja?
4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa z ziemniaka?
5. Po ile ziemniaki u Ciebie?
6. Czym myjesz włosy?
7. Jak wyładowujesz swoją złość?
8. Czy u Ciebie też nadal stoi choinka?
9. Jak zamierzasz spędzić kolejny dzień?
10. Oglądasz śmieszne koty w Internecie?
11. Jak myślisz czym mogą być "śniegulki"?


1 komentarz:

  1. Piosenka unikalna, a polecona przez Ciebie strona czuję, że będzie odwiedzana przeze mnie często! Dziękuję serdecznie za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń